La CUP planteja un pla de treball per encarar les urgències del districte

Definir les prioritats en el marc d'una Assemblea Municipalista dels barris de Gràcia que tindrà lloc a la tardor

Des de l'assemblea de la CUP - Capgirem Gràcia considerem que la nova correlació de forces de l'actual Ajuntament de Gràcia obre una oportunitat que no podem menysprear. Una oportunitat per encarar certes qüestions que considerem d'urgència pels i les veïnes dels barris de Gràcia. Sense la voluntat de ser exhaustives ni d'obviar altres aspectes igualment rellevants que ja recollim en el nostre programa, presentem un seguit de propostes a impulsar a curt termini (6-9 mesos) que pensem cal posar fil a l'agulla quan abans millor.

En aquest sentit hem proposat una reunió amb ERC i BeC, com les dues forces amb les quals entenem que ens podem trobar en més punts, encara que ho fem extensiu a la resta de forces polítiques si es senten interpel·lades. La primera d'elles es va cel·lebrar el dijous dia 25 de Juny, i seguint el principi de transparència adjuntem l'acta d'aquella reunió, doncs creiem que l'actual conjuntura d'inici de legislatura ho requereix. Vam emplaçar a ERC a fer-nos un retorn d'allò exposat.

[Actualització] La segona reunió, aquest cop amb BeC, va tenir lloc el dia 7 de Juliol i també n'adjuntem l'acta. Ens vam emplaçar per finals de juliol per seguir treballant en les propostes presentades.

El pla de treball que hem presentat, que no és un acord de governabilitat ni res semblant, sinó un recull de aspectes que considerem que cal encarar quan abans millor, és el següent:

Mesures d'urgència per Gràcia de cara als pròxims mesos by Cup-Barcelona Districte Gràcia

Confiem que aquesta proposta serveixi per començar a treballar i utilitzar l'actual conjuntura política de Gràcia per respondre a la realitat més urgent del veïnat. Nosaltres no ens volem quedar de braços creuats i no renunciem a incidir políticament. En aquest sentit fem explícit el nostre compromís per arremangar-nos en la transformació del model de barri, la cobertura de les necessitats socials, la democràcia radical i l'alliberament nacional.

Per últim, informem que aquestes són només algunes de les urgències de Gràcia i que caldrà definir les prioritats de treball que assumirem al llarg de tot el curs. Volem fer-ho entre totes les persones que hi vulguin participar, en el marc d'una Assemblea Municipalista dels barris de Gràcia que tindrà lloc a la tardor i de la qual donarem més informació en ls pròximes setmanes.

Fem explícit el nostre compromís per arremangar-nos per la transformació dels barris