L'equip de govern de Gràcia i la transmissió d'informació

El govern ens manté aïllats de l’equip tècnic del Districte

Des del grup municipal de la CUP-Gràcia volem posar de manifest una problemàtica amb la qual ens trobem tota l’oposició al Districte de Gràcia: la manca d’informació. Sembla ser que aquest problema, motiu de queixa permanent des de la legislatura passada, és més propi del fet de governar que no pas de qui governa.

És per això que volem denunciar:

-Que el govern ens manté aïllats de l’equip tècnic del Districte.

-Que Barcelona en Comú impulsa l’acció de govern en secret i no és fins a última hora que ens explica les seves propostes polítiques, invalidant tot procés de negociació i esmena.

-Que no es responguin la major part de demandes d’informació i preguntes fetes per l’oposició i que les que es responguin arribin sempre tard i sovint mal respostes.

Tot plegat ens ha impedit fer tot allò que ens hagués agradat fer, ja que necessitem dades veraces per tal de poder elaborar les nostres anàlisis sobre els barris i poder dissenyar i impulsar la nostra acció política concreta. Sense informació, ens tallen les ales. Tot plegat ha suposat que actuéssim quasi a cegues en qüestions cabdals com el Mercat de l’Abaceria, el Pla d’Usos o el Grup de Treball sobre el Pla de Xoc contra la Pobresa, creat a proposta nostra, resta força inoperant per la manca de dades que permetin treballar.

A més, lamentem que les vies de contacte informals i amables amb el govern que vam pactar a l’inici de legislatura no hagin estat útils. Per tot això, hem decidit que:

-Veient que el bon to no acaba conduint a una bona comunicació, des d’ara prioritzarem l'entrada de les preguntes per escrit al registre, no per saturar el govern, sinó per assegurar-nos que se’ns respon o en cas contrari pasar al cas als organsmes corresponents.

-La nostra acció política no es pot aturar per la manca de dades. Hem d’actuar al marge de les dificultats tècniques que ens imposa el govern d’acord amb el nostre programa.

Encara que no tinguem bona part de la informació, seguirem tenint propostes!

"Actuem a cegues en qüestions cabdals com el Mercat de l’Abaceria o el Pla d’Usos"