1 de Maig: Capitalisme o vida digna

S’apropa l’1 de Maig, el Dia Internacional del Treball, una jornada de lluita en què la classe treballadora d’arreu es conjura en la defensa dels seus interessos, que són els de la majoria de la població. Enguany, a la Vila de Gràcia, la col·laboració entre diversos casals, ateneus, organitzacions i col·lectius anticapitalistes i feministes ha fet possible l’organització d’un seguit d’actes de caràcter variat.

El lema escollit per commemorar aquest 1 de Maig és “Capitalisme o vida digna”, i té per voluntat fer evident la impossibilitat de conjugar el sistema d’explotació capitalista amb la satisfacció de les necessitats més elementals pel conjunt de la població. I el format de la convocatòria, que inclou el debat i la mobilització, posa l’accent en la necessitat tant de la formació com de la lluita, ambdós imprescindibles per a acabar amb un sistema que dia a dia va deixant-nos més desemparats i que cal canviar de base.

Animem doncs a les treballadores i treballadors de la Vila de Gràcia a assistir a les diferents activitats i mobilitzacions que hem convocat i a implicar-se en la lluita per la transformació social dels Països Catalans.

Dimarts 28 d’abril, 19:30h
Xerrada Debat

Hi participen Montserrat Cervera (activista feminista) Pepita Vila (Salvem les pensions de Sants)
Anna Gabriel (militant d’Endavant i de la CUP)
Vidal Aragonès (advocat laboralista)
Aitzol Ruiz de Azua (Comitè de vaga de Tècnics de Telefònica).

Lloc: La Torna

Dijous 30 d’abril, 19:30h
Manifestació Juvenil

Lloc: Plaça Revolució