[30A] Per un 1er de Maig combatiu, manifestació dimarts 30 a Gràcia

Convoquen a manifestar-nos el proper dimarts 30 d’abril a les 19.30h a Fontana, com a acte previ a la diada de l’1 de maig

L’Esquerra Independentista de Gràcia, conjuntament amb diversos col·lectius i sindicats, ha organitza’t una manifestació a la Vila prèvia a la jornada de lluita de l’1 de maig.  Portarà el lema “Contra la UE i el capitalisme: poder popular” i sortirà a les 19.30h de Fontana.

Les organitzacions de l’Esquerra Independentista de Gràcia, Endavant, Arran i CUP, han difós un cartell i lema propi per la convocatòria. Amb el títol “Contra la dictadura de l’euro: sobirania popular” es vol fer especial incís en que “la única manera de que els PPCC siguin realment sobirans com a poble és no estan sotmesos a les directrius de la UE i la Troika, que ens imposen quines són les polítiques que hem de seguir i el model econòmic i social que hem de tenir com a poble, en benefici de les grans multinacionals”.