Anem per feina. Acabem amb l’explotació

El proper 14 de febrer, la patronal Foment ha convocat una trobada empresarial per demanar “diàleg i pacte” entre els diversos sectors socials i els governs de Catalunya i Espanya. Segons ha expressat el seu president, Joaquim Gay de Montellà, “l’objectiu de l’acte és construir país”.

Però nosaltres sabem que l’objectiu de la patronal catalana no és construir país, sinó augmentar els seus beneficis a costa de l’explotació dels i les treballadores. Una patronal que no ha demanat pacte per aplicar la més ferotge Reforma Laboral, que no ha demanat pacte per aplicar EREs, que no ha demanat pacte per acomiadar treballadores en situació de baixa per maternitat, retallar serveis socials i augmentar la pobresa del poble català i, en canvi, ara, en situació de crisi del sistema capitalista que ells han creat, es demana pacte per portar-nos a acceptar la seva crisi. Ells són els culpables i cal assenyalar-los amb noms i cognoms per tal que el poble es rebel·li contra la dictadura del capital.

Per tot això, sortim al carrer per desobeir la dictadura espanyola, l’explotació empresarial i aturar l’opressió a la dissidència anticapitalista.

Seu de Foment: Via Laietana amb Passeig de Francesc Cambó, just al costat de la Pl. de la Catedral de Barcelona (Barcelonès).