Assemblea d’Unitat Popular a Gràcia

Sent fidels a la nostra convicció de democràcia participativa, de treball de base i de contacte amb els moviments socials i lluites de barri, la CUP Gràcia va convocar el passat 6 d’octubre a l’Ateneu La Torna una assemblea oberta d’Unitat Popular del Districte de Gràcia.

Una seixantena de persones van voler assistir-hi. Les persones assistents van ser principalment membres de l’Esquerra Independentista de Gràcia i membres de diferents moviments socials del districte, així com d’altres persones interesades en el projecte polític que defensem. Tothom hi va tenir cabuda i veu per dir la seva. És el que nosaltres entenem com l’Unitat Popular.
L’objectiu era fer-les partíceps del debat que està encarant actualment la CUP en un context d’eleccions anticipades a la CAC (Comunitat Autònoma de Catalunya) i de forta crisi econòmica, social i política. Volíem conèixer la seva opinió i poder traslladar aquestes visions dels moviments que treballen per construir l’unitat popular, al procés de decisió que tenim entre mans i que culminarà el proper dia 13 d’octubre a Molins de Rei: si la CUP es presenta a les eleccions i, en cas afirmatiu, de quina manera ho fa.

Així doncs, tot escapant de l’hermetisme dels partits tradicionals, la CUP ha volgut engegar aquest debat a partir d’assemblees obertes arreu dels Països Catalans, com un gest de transperència, responsabilitat i principis. En aquest sentit podeu trobar un breu recull de les aportacions que es van fer clicant al següent enllaç.

Assemblea Unitat Popular (6/X/12) – resum