Comunicat davant el desallotjament de l’acampada la Plaça de la Vila

Davant del desallotjament aquesta nit per part dels anitavalots de la Guàrdia Urbana de l’acampada que la Plataforma d’Entitats Juvenils de Gràcia havia fet a la plaça de la Vila, el nucli de Gràcia de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Barcelona volem manifestar:

-denunciem l’actitud de l’equip de govern a l’Ajuntament de Barcelona i del seu representat a Gràcia, Guillem Espriu (PSC), que no dubta en utilitzar la violència i la força per ocultar i silenciar les legitimes reivindicacions del jovent gracienc.

-denunciem la voluntat privatitzadora dels equipaments públics per part del Govern Municipal amb l’objectiu d’obtenir beneficis econòmics, en detriment de la qualitat dels serveis municipals que presta.

-la CUP donem ple suport a l’exigència d’un model d’autogestió de Casal de Joves de Gràcia per part de la plataforma d’Entitats Juvenils de Gràcia i ens posicionem contra la privatització de la gestió d’aquest equipament municipal. Perquè un altre model de Casal és possible, diguem NO a la privatització de l’espai jove.

Per tot això, animem al jovent Gracienc a seguir lluitant per l’autogestió del Casal de Joves i animem al veïnat de la Vila a secundar la concentració convocada per la PEJG a les 19:30 a la plaça de la Vila contra la violenta resposta de l’Ajuntament a les reclamacions del jovent de Gràcia.

Per un Casal de Joves de Gràcia pels joves i dels joves!

CUP de Barcelona. Nucli de Gràcia.

29 de març de 2011