Concentració al ple del districte [7O]

Veïns i veïnes, com ja sabreu el passat dia 25 de setembre es va realitzar l’aprovació inicial del nou Pla d’Usos del Districte de Gràcia i al mateix moment la suspensió de llicencies corresponent. Aquí l’enllaç: http://w10.bcn.es/APPS/secwebambit/darreresAc.do?reqCode=llistatDarreres

El divendres següent dia 26 el govern del Districte, Maite Fandos i Oriol Bonet, van realitzar una roda de premsa de la que no varem ser avisat ni convidat; cosa que demostra la falta de compromís i transparència del Districte sobre el procés engegat; es remarcable que en la roda de premsa es van dir mitges veritats en dos concepte: que la suspensió de llicencies esra per tot el Districte (cosa que no es certa veient la documentació de la Pla) i que el Procés Participatiu durarà els 3 mesos d’exposició publica (cosa que es contradiu amb els accord arribats amb aquesta Plataforma, que es va pactar un procés participatiu fins el 15 de febrer de 2015).

Per tot això i per que creiem que la s’ha de seguir exercint una pressió veïnal i ciutadana al procés engegat, s’ha convocat una concentració el proper dimarts dia 7 d’octubre a les 18:30h a la Plaça de la Vila, coincidint amb el Ple del Districte que es celebrarà a les 19:00h.

LA PLATAFORMA GRÀCIA ON VAS