Correllengua Gràcia 2015

Per primer cop, el Correllengua surt de la Vila de Gràcia i puja fins al barri del Coll, per promoure la llengua arreu del districte.

Un any més participem junt amb un seguit de col·lectius i entitats, al Correllengua Gràcia 2015, l'espai de defensa i promoció de la llengua catalana al territori promogut i impulsat pel veïnat.

Enguany, i commemorant el 20è any que Ovidi Montllor és de vacances, el Correllengua gira al voltant d'aquest artista valencià que a més va ser veí del barri de La Salut durant alguns anys. A més, per primer cop, el Correllengua surt de la Vila de Gràcia i puja fins al barri del Coll, per promoure la llengua arreu del districte.

Des de la CUP Gràcia, amb la col·laboració del CC del Coll, impulsem aquest acte orientat a presentar i posar en valor la dimensió social i política de l'Ovidi. Ens hi acompanyaran:
- Paula Serrano. Presentació del Correllengua.
- Gerard Horta, antropòleg. La dimensió social i política d'Ovidi Montllor ahir i avui.
- Jordi Montañez, cantautor. La llengua i la cançó com a eina política.

Serà el dia 16 d'Octubre a les 19h al CC del Coll (espai 9). Esdeveniment: https://www.facebook.com/events/1500954503538630/

Tambés us convidem a assitir al conjunt d'actes que es realitzaran des del dia 13 fins al 17 d'Octubre, i que es recullen al cartell del Correllengua. Per més informació:

Conjunt d'actes que es realitzaran des del dia 13 fins al 17 d'Octubre