Crida a seguir capgirant Gràcia

Fem una crida al veïnat, col·lectius i organitzacions de Gràcia a participar a la Assemblea Municipalista del districte del dia 21 de Març a l'Ateneu Independentista i Popular 'La Torna',  a les 9:30h.

A tota veïna que cregui necessària una ruptura a nivell econòmic, democràtic i nacional per Barcelona, des de cada un dels seus barris i viles. Per trencar amb la marca Barcelona que ens expulsa dels barris, ens reprimeix i ens converteix en simples figures d'una postal atractiva pel capital. Per trencar amb el delegacionisme, la participació consultiva i la infantilització de l'associacionisme veïnal per part de les institucions de l'Ajuntament. Per trencar amb l'opressió nacional i del dret a decidir-ho tot.

Per seguir construint conjuntament una ciutat on els interessos del capital no passin al davant de les persones, que protegeixi l'economia de proximitat i col·lectiva i no especuli amb els barris. Una Barcelona empoderada, que decideixi cada dia des del teixit veïnal fort i actiu i radicalment feminista. Una ciutat per construir un poble lliure carrer a carrer i barri a barri.

Conscients que no comencem ara, i que res acabarà en uns quants mesos. Conscients que el municipalisme va molt més enllà de la lluita institucional, i que aquesta n'és només una eina més. Per tot això i més, us animem a participar a aquesta jornada a Gràcia i ajudar-nos a construir aquest projecte per Barcelona.

Capgirem Barcelona!

Capgirem Gràcia!