“El Dret a Gaudí(R)”: raons per a la reconquesta veïnal del Parc Güell

Des de la Plataforma Defensem el Park Güell a la qual hi participem i hi donem ple suport, s’ha proposat l’edició d’un documental sobre la problemàtica que envolta aquest parc i el seu tancament. L’objectiu és el de socialitzar aquesta problemàtica i fer-ne difusió, així com el de pretendre expressar que el tancament de la zona monumental del Parc Güell no evitarà la massificació turística del parc, i que a més, limitarà la llibertat d’accés de les ciutadanes de Gràcia i Barcelona, creant ciutadans de primera i de segona en aquest aspecte.

Amb més de 40 entitats adherides a la plataforma i 70.000 firmes, aquesta fa oposició al projecte de CiU a Gràcia que compta amb poc més de 3 entitats que li donen suport.

Per tal de tirar endavant aquest projecte volem animar-vos a participació en el micromecenatge del documental. Amb una petita aportació podrem fer possible aquest documental:

Us animem a més a visitar el blog del documental i de la Plataforma Defensem el Park Güell, així com adherir-vos-hi si no ho heu fet ja, i participar en la mesura que es pugui per evitar aquesta privatització del parc. La Plataforma és oberta a tothom, només cal que us hi poseu en contacte.

Així mateix us volem recordar diferent material d’interès que la CUP Gràcia hem editat sobre aquesta problemàtica:
– Cartell contraarguments tòpics:
Dossier del Parc Güell d’Agost de 2012
Comunicat
Comunicat plataforma

Per últim us volem convidar personalment a la estrena del documental que tindrà lloc en el marc de les Festes Populars de la Vila de Gràcia, el dia 20 d’Agost a les 20h a Plaça del Raspall. Així mateix, en el marc de les Festes Majors Alternatives de Vallcarca també podreu veure el documental el dijous 5 de Setembre a les 21h. Altres projeccions les trobareu en el blog del documental pròximament.

Ells creen la marca Barcelona, els i les ciutadanes en patim les conseqüències.
De parc urbà, a parc temàtic. Que no ens tanquin el Parc Güell!!