Els candidats a consellers de districte i pròxims passos

Després de dues jornades de votacions, avui es fan públics els resultats d'una votació que ha superat de llarg la participació esperada, i que ha significat una votació històrica on per primera vegada el veïnat dels barris de Gràcia ha pogut escollir directament el i la consellera de districte d'una candidatura. Un fet que ha estat de fa temps una reivindicació del moviment veïnal barceloní i gracienc.

Tal com ja vam anunciar:

- Les 3 dones més votades i els 2 homes més votats per portar la veu a l'Ajuntament de Barcelona seran les que l'assemblea de Gràcia proposarà i el que entraran en l'elecció final de ciutat del dia 28 de Febrer en el marc de la 4rta Trobada Popular Municipalista. Aquests noms es faràn ppúblics conjuntament amb la resta de la ciutat.

- L'home i la dona més votats per posar la veu del projecte a la Seu del Districte, i seràn les nostres candidates per les municipals. Els resultats han respectat una diversitat de sexe i d'edat que permet fer les veus del projecte molt més ric. Són les següents:

Quim Serra. Veí de Camp d'en Grassot. 23 anys. Estudiant. Ha participat a Gràcia on Vas? i cofundador de l'Assemblea de Joves de Camp d'en Grassot.

M. Antònia Arnau. Veïna de la Vila de Gràcia i membre de la Marea Pensionista de Gràcia. 66 anys. Membre de l'Assemblea Bolivariana de Barcelona i d'Ítaca, organització internacionalista.

Ambdós escollits, s'han compromés amb el codi ètic sorgit de les Trobades Popular Municipalistes. Així mateix cal deixar clar que aquest és un projecte col·lectiu que fuig dels personalismes i es buscaràn els mecanismes per a això.

Per úlitm, recordar que la candidatura segueix caminant, amb l'obejctiu posat en la Trobada Popular Municipalista de Gràcia el dia 21 de Març, on es seguirà construint la candidatura col·lectivament amb el programa i l'organització d'aquesta. Per poder fer una ruptura a nivell econòmic, nacional i democràtic. Per Capgirar Barcelona!

Som-hi!