Per la cessió del palauet a les entitats dels barris de Coll-Vallcarca.

Una trentena d’entitats reclamen la cessió del palauet que pertanyia al consolat danès albarri de Vallcarca, ara propietat de la diputació i amb funcions de magatzem, per a entitats il’associacionisme cultural de la zona.

Des de la CUP Gràcia volem expressar la nostra aposta per a què els espais de titularitatpública puguin ser utilitzats pel teixit social en un context de manca d’equipaments públics,especialment accentuat a Vallcarca – Els Penitents. A més volem reafirmar el nostre compromísen que la gestió d’aquests espais ha de ser vehiculada per aquestes entitats, sempre allunyatd’una lògica comercial i empresarial.

L’espai, que es proposa dedicar com a centre de cultura popular i dinamitzador del teixitsociocultural del Coll-Vallcarca, és totalment necessari en aquest context. Sense requerir gransinversions apostem per un espai participat i obert al veïnat del Coll-Vallcarca i a les sevesentitats.