La CUP – Alternativa d’Esquerres fa l’enganxada del primer cartell a una oficina de La Caixa

Minuts després de les dotze de la nit, militants i simpatitzants de la CUP – Alternativa d’Esquerres s’han reunit a la Plaça del Diamant de Barcelona per fer l’enganxada del primer cartell. El cap de llista per la demarcació, David Fernàndez, i la número quatre, Isabel Vallet, han col·locat el cartell en una oficina de La Caixa, acció que s’ha repetit arreu del territori, com a denúncia del rescat a la banca que es tradueix en el desmantellament dels serveis públics i les retallades de drets socials, tot reivindicant el no pagament del deute.

Una estona abans, s’ha celebrat al Centre Artesà Tradicionarius, també a la Vila de Gràcia, l’acte de presentació del manifest “Som Unitat Popular”, que ha comptat amb la intervenció de persones del món de la cultura dels Països Catalans. En la clausura de l’acte, David Fernàndez ha reivindicat la indestriable entre la lluita social i nacional dels Països Catalans, que ha guiat durant més de 40 anys l’Esquerra Independentista. Fernàndez, també ha fet una crida a la mobilització popular i especialment a la vaga general del proper 14 de novembre.

Entre les persones que hi han participat hi havia Projecte Pandero, Meritxell Gené, Pau Alabajos, Ivette Nadal, Feliu Ventura, Xavi Sarrià (Obrint Pas), Pirat’s Sound Sistema, At-Versaris, KOP, Carles Hac Mor, Francesc Gelonch, David Castillo, Ester Xargay, David Caño, Carles Rebassa, Núria Martínez-Vernis, Gerard Horta, Lluís Riera, Marc Muntanya.

Barcelona, 9 de novembre de 2012
CUP – Alternativa d’Esquerres