La CUP de Barcelona serà present a les mobilitzacions del 23F

La CUP de Barcelona dóna suport a la mobilització convocada a la ciutat de Barcelona sota la consigna: 23F: les lluites, al carrer! Per la justícia social, fem-los fora, juntes podem!”.

A diferents ciutats dels Països Catalans la gent, també, sortirà al carrer en defensa dels drets i les llibertats i contra la corrupció i el robatori organitzat des dels centres de poder. El dia escollit té un gran rerefons simbòlic: 32 anys després del cop d’estat del 23F. Pels convocants, als darrers temps s’ha produït un altre cop d’estat. Un “cop d’estat dels mercats” que condiciona les polítiques públiques en benefici dels interessos privats.

Contra la precarització de les nostres vides, contra les retallades socials, contra una repressió creixent i sostinguda, contra els retrocessos en les condicions laborals, contra les polítiques que promouen un cicle d’acumulació per despossessió de la majoria social a favor dels interessos d’uns pocs, contra aquesta martingala global anomenada capitalisme, cal una mobilització permanent als carrers, als centres de treball i als centres educatius i de formació.

El 23F surt al carrer!

A les 17 h sortiran diverses columnes:
Columna Antirepressiva: Passeig de Gràcia/Casp <M> Pg. de Gràcia
Columna Drets Socials i Serveis Públics: Plaça Pau Vila, 1 <M> Barceloneta
Columna Laboral: Marquès de Campo Sagrado, 22 <M> Paral·lel
Columna de la Vila de Gràcia. Jardinets de Gràcia (Metro Diagonal)

Manifestació: 18.30 h a Plaça Catalunya