La CUP de Gràcia al Consell de Barri del Camp d’en Grassot

El passat 10 d’abril, es va celebrar al Centre Cívic La Sedeta, el Consell de Barri de Camp d’en Grassot, on la regidora del districte Maite Fandos, va explicar entre altres coses, que de cara al curs vinent s’ampliaran els barracons situats a la Plaça del Poble Romaní, on s’ubicaran els alumnes de l’escola Univers i que el projecte de reforma de La Sedeta continu aturat. Diverses associacions de veïns van preguntar per quin motiu no hi ha un plantejament de treball per la reforma de La Sedeta. Van recordar que les AMPES defensen que els diferents serveis socials estiguin ubicats dins La Sedeta i defensen un espai jove amb sales d’assaig per grups de musica, tal i com s’havia parlat en les diferents reunions de treball realitzades durant l’anterior legislatura. La Regidora va contestar que la reforma estava a l’espera de l’aprovació del PAM (Pla d’Actuació Municipal) i el PAD (Pla d’Actuació del Districte).

La regidora va presentar aquests dos documents (el PAM i el PAD) com una primera proposta oberta a la participació ciutadana, assegurant que es volia escoltar l’opinió dels veïns, en tots els temes allí reflectits.

Des de la CUP, volem animar a les diferents associacions de veïns que van intervenir en el consell, a plasmar les seves propostes sobre el futur de La Sedeta a través de les butlletes editades per l’ajuntament, o al web, http://pam.bcn.cat/ i volem encoratjar a la resta de  veïns a intervenir massivament en aquest procés participatiu, obert fins al 3 de maig, per portar-hi propostes que ens acostin a una Gràcia mes justa i mes lliure (prohibir els desnonaments, elaboració d’uns pressupostos participatius, rebaixa del 60% dels sous dels regidors, com s’ha fet en altres ciutats etc…).

El districte farà cas de les propostes suggerides pels veïns? O llençarà les butlletes directament a les escombraries? Des de la CUP, estarem atents a quin cas fa el districte de les propostes expressades pels veïns, i arribat el cas, no vacil·larem a denunciar-ne el seu incompliment.