S’edita un dossier sobre la problemàtica del Parc Güell

Amb la publicació que aquí us presentem hem volgut posar en ordre i oferir una guia pràctica sobre la problemàtica del Parc Güell derivada de la proposta de tancament del parc, amb l’objectiu de fer-lo de pagament. Hem volgut brindar a la ciutadania un recull d’informacions, crítiques i alternatives a aquest tancament, per tal de que es pugui encarar el debat amb suficients eines; és així ja que CiU està jugant amb arguments molt ambigus que cal donar-los-hi la volta per copsar les seves intencions, com per exemple, la voluntat de desmassificar el Parc. Si bé aquest és un objectiu desitjable que nosaltres compartim, el cert és que la seva proposta no va en aquest sentit ja que pretén convertir el que és ara un “parc ciutadà” en un “parc turístic” en tota regla, tal com si fós el Tibidabo o la Sagrada Família. Amb aquesta mesura no s’eliminarà la massificació al parc, ans el contrari, s’augmentaran les cues i la saturació.

Creiem doncs que la proposta de l’equip de govern és innecessària, ineficient i contraproduent, i que existeixen diferents mesures per tal de regular i fiscalitzar el turisme i, el més important, recuperar el parc per la ciutadania, sense haver de passar per el tancament del que és un parc públic, d’ús públic i de concurrència pública, que és el model de parc que nosaltres defensem.

No volem pagar o haver de demanar hora prèvia per passejar pels nsotres parcs!

Vincle: http://issuu.com/cup_gracia/docs/dossier_parc_g_ell_cup_gr_cia?mode=window&printButtonEnabled=false&backgroundColor=%23222222

Ens ajudeu a difondre’l?