Sobre l'ordre de desallotjament del Banc Expropiat

Totes sabem què és la màfia bancària: aquella que ha robat els diners de les treballadores, que les han enganyat, que s'han quedat amb les seves llars i les han deixat al carrer.
A Gràcia com en altres llocs del Països Catalans les veïnes del barri van decidir, com en el cas del Banc Expropiat, recuperar un espai  per a totes nosaltres.  Des de fa 3 anys aquest espai ha donat acollida a veïnes i entitats de Gràcia, i a qui volgués organitzar-se  contra les dificultats derivades del capitalisme salvatge que ens estan fen viure.
I ara, després d'aquests 3 anys de solidaritat, fraternitat i acompanyament que el Banc Expropiat ha fet a totes les veïnes, el mateix capitalisme salvatge vol robar-nos aquest espai que és de totes.
I per això des de l'assemblea de la CUP Gràcia diem NO a aquest nou robatori que ens volen fer i per això ens declarem totalment solidaries amb el Banc Expropiat, estant al seu costat per defensar-lo fins el final!!
Visca la classe treballadora, visca la solidaritat.
DEFENSEM ELS ESPAIS ALLIBERATS DE GRACIA