“Som Unitat Popular” Acte: “Versos i cançons” dijous 8 de novembre

Companyes i companys,

Un seguit de persones hem propulsat “Som Unitat Popular”, una campanya d’agitació perquè les persones s’hi adhereixin i puguin expressar i fer públic el seu suport a la decisió presa per la Candidatura d’Unitat Popular-Alternativa d’Esquerres de concórrer a les eleccions al Parlament de Catalunya d’enguany.

En el marc de la campanya, aquest dijous 8 de novembre celebrarem l’acte: “Versos i cançons”, de les 21.00 al 23.30, al Centre Artesà Tradicionàrius (Travessera de Sant Antoni, 6-8 de la Vila de Gràcia). L’acte comptarà amb la participació de Projecte Pandero, Meritxell Gené, Pau Alabajos, Ivette Nadal, Feliu Ventura, Xavi Sarrià (Obrint Pas), Pirat’s Sound Sistema, ATVERSARIS, KOP, Carles Hac Mor, Francesc Gelonch, David Castillo, Ester Xargay,  David Caño, Carles Rebassa, Núria Martínez-Vernis, Gerard Horta, Lluís Riera, Marc Muntanya i David Fernández. Desitgem que totes i tots vosaltres també hi sigueu. Així que dijous el vespre reserveu-vos-el per celebrar totes juntes aquesta campanya.

També es presentarà el manifest “Construïm Unitat Popular” i el vídeo “Som Unitat Popular”.

Si encara no t’has adherit a la campanya, fes-ho en aquest link: http://somunitatpopular.cat/adhereix-te/, i fes-ne la màxima difusió entre els teus contactes.
També pots col·laborar fent difusió de la campanya posant “m’agrada” a la pàgina del Facebook o seguint-nos al twitter (@Unitat_Popular).

Us hi esperem, no hi podeu faltar.

Salut i Unitat Popular