#SomCims a Gràcia

Som Països Catalans, som muntanya, som mar, som plana, som delta, som arxipèlag, som interior, som costa, som serra, som caps, som cims… Som un territori natural variat, valuós i ric banyat per la Mediterrània, però que s’alça pics amunt. Muntanyes que no només representen la naturalesa dels Països Catalans, sinó que també la marquen, la simbolitzen; en definitiva, identifiquen el país.

El proper 22 de juny, des de la Vila de Gràcia ens sumarem a la iniciativa SOM CIMS! de la campanya de Som Països Catalans. Després d’un bon esmorzar, sortirem de la Plaça del Raspall per coronar els nostres petits cims, els Turons del Carmel i de la Rovira. Caminarem per celebrar Sant Joan, la Diada dels Països Catalans, i reivindicarem el nostre país des de desenes de cims repartits per tot el territori. També marxarem per defensar l’espai públic i un Parc Güell lliure de barreres i gratuït per a qualsevol persona. I finalitzarem el recorregut a les bateries antiaèries recordant la lluita antifeixista d’ahir i d’avui.

10h Esmorzem per agafar forces. I estrenem el nou local de l’Ateneu Independentista de la Barraqueta, a la plaça del Raspall.
11h Iniciem la Ruta Vila de Gràcia – Turó del Carmel (Parc Güell) – Turó de la Rovira (bateries antiaèries)